DOŁĄCZ!

Translate

sobota, 17 grudnia 2016

Witamina D, czyli: Opalaj się w zimie!

W zimie brakuje nam słońca, bo i dni krótkie, i często pochmurno i mgliście... Słońce jest naszemu ciału potrzebne do syntezy witaminy D, w związku z czym możemy mieć z tym problem w tym okresie. Podczas gdy inni sięgają po suplementy tej witaminy, ja sięgam po płaszcz i buty i lezę na spacer. A ogród w słoneczny dzień jest przepiękny, zobaczcie sami!

 
   
  
  

  
  
  
 



Opalaj się w zimie, jak ja! :D





Joanna.

9 komentarzy:

  1. Faktycznie pięknie przymroziło. A w dodatku cisza i spokój, bo większość działkowiczów w chałupce siedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! nikt dziwnie nie patrzy na mnie, gadającą do siebie pośród ciszy... :D

      Usuń
  2. a jak ładnie paczysz na operatora ;-) i jesteś już opalona jak po nartach :-)
    Pięknie mamy w tym roku- tyle szadzi i słońca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Megi, bom sama swoim operatorem :D i mogłam puścić wodze wyobraźni ;)

      Usuń
  3. No i racja! Nie ma co siedzieć w domu w taką pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, pięknie wygląda przyprószony ogród:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że wstawiłaś zdjęcia z oszronionymi roślinami. Wielki dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Spacer fajna sprawa a wsrod przyrody jeszcze milej. Popatrzec w slonce milo. Pytanie czy ta ilosc czasu zima na sloncu wydtarcza zeby nie kozystac z suplementow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem ekspertem od żywienia, więc nie wiem...
      Każdy się kieruje własną intuicją. Moja podpowiada mi, żeby czerpać ze słońca, nawet w zimie. Niektórzy mają takie podejście, że "to i tak za mało, więc bez sensu", a ja właśnie uważam, że mimo to warto i do tego zachęcam :)

      Usuń