DOŁĄCZ!

Translate

środa, 3 sierpnia 2016

Krótkie porady: szybki zbiór nasion

Ostróżki jednorocznej miałam wysyp i gdybym tak chciała dłubać ręcznie każde nasionko z setek koszyczków, to miałabym codziennie zajęcie przez tydzień... :) A tu szybki sposób, jak wytrzepać skutecznie i szybko małe nasionka - ostróżka, czosnek, zioła, inne inne inne...  I filmik instruktażowy :)



1. Najpierw zbieramy bukiety uschniętych już roślin - ja ścięłam
2. Wkładamy do torby/reklamówki i przytrzymujemy
3. Trzepiemy mocno w reklamówkę - przypomina to młócenie :)

Koniec! Zapraszam do obejrzenia, jak mi to wyszło :)




Joanna.

10 komentarzy:

  1. "ale może nie być widać" :-D :-D :-D
    wróżka czy co?
    przesuper, nienachalnie lafstajlowe :-) i mam nadzieję, że dużo kasy od S wytrzepałaś :-D
    (bez ironii, serio)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahaha fakt! muszę im to podesłać, i z numerem konta :D

      Usuń
  2. Wszystko widać :) I muszę przyznać, że sposób jest naprawdę świetny. Fakt, że przy takich gałązkach to byś tylko czas straciła, a tak? Kilkanaście sekund i po sprawie. Na pewno wypróbuję, gdy będę miał do zebrania nasiona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) polecam i cieszę się, że się przyda

      Usuń
  3. Świetny sposób, który zaoszczędzi dużo czasu. Dodatkowo każdy ma w domu reklamówkę, więc można zastosować go od razu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najprostsze rozwiązania są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za wskazówkę. To na pewno pozwoli zaoszczędzić na czasie. Z pewnością spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie pomyślałam wcześniej o takim rozwiązaniu :) Pozdrawiam z Akat Folia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do tej pory próbowałam podobnej metody, tyle że przez papier, ale może rzeczywiście opcja z reklamówką jest lepsza - nie sypie się aż tak, a na pewno mniej szeleści ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny patent, a taki prosty :)

    OdpowiedzUsuń